• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
  • Spring naar de voettekst

De Slimme Ondernemer

Nieuws en informatie voor de moderne ondernemer in Nederland.

  • Financieel
  • Productiviteit
  • Marketing
  • Op de zaak
  • Vrije tijd
  • Contact

Personeelsfeest op kantoor organiseren? 7 tips!

Op de zaak · oktober 18, 2021

Zelfs in het bedrijfsleven moet er wel eens worden genoten van een feestje. Wellicht is het binnenkort het 50-jarige jubileum van het bedrijf of gaat er een trouwe collega met pensioen. Haal de feestversiering uit de kast voor een personeelsfeest dat je gemakkelijk op het kantoor kan organiseren met behulp van deze tips.

Tip 1: Aantal aanwezigen

Voordat je begint met de voorbereidingen, moet je vaststellen hoeveel mensen er op het personeelsfeest komen. Nodig mensen uit het bedrijf uit en inventariseer hoeveel er aanwezig zullen zijn.

Tip 2: Ideale ruimte

Zodra het duidelijk is hoeveel mensen er aanwezig zullen zijn, kan je een geschikte ruimte uitkiezen. In het bedrijfspand zijn er verschillende ruimtes waar je gebruik van kan maken, door stoelen en bureaus te verschuiven.

Tip 3: Hapjes en drankjes

Afhankelijk van beschikbare budget moet je ervoor zorgen dat er genoeg hapjes en drankjes aanwezig zijn. Wanneer er niet veel budget is voor het uitbesteden aan catering, kan je alle genodigde zelf wat te eten en/of te drinken mee laten nemen.

Tip 4: Formele dresscode

Voor het personeelsfeest moet er een duidelijke dresscode worden vastgesteld. Afhankelijk van de gelegenheid voor het personeelsfeest kies je een bijpassende dresscode en stel je alle genodigde hiervan op de hoogte in de uitnodigingen.

Tip 5: Decoratie op kantoor

Om het kantoor om te toveren tot een feestelijke ruimte, heb je de juiste decoratie nodig. Koop gepaste feestversiering in en decoreer het kantoor voor het personeelsfeest van top tot teen. Voor leuke feestversiering kun je terecht in de webshop van Fop&Feestwinkel. Zij hebben als grootste feestwinkel van Nederland een zeer uitgebreid assortiment aan feestelijke decoratie.

Tip 6: Nodig apparatuur

Op het kantoor heb je niet al het benodigde apparatuur voor een personeelsfeest liggen en zal je deze moeten kopen of inhuren. Denk hierbij aan speakers, feestverlichtingen en cocktail mixers. Vooral als je van plan bent om vaker personeelsfeesten op kantoor te geven, is het verstandig om dit soort apparaten aan te schaffen.

Tip 7: Begin op tijd

Het organiseren van een personeelsfeest vereist wat tijd. Om te voorkomen dat je tegen nare verrassingen aanloopt, moet je op tijd beginnen met de voorbereidingen. Op deze manier kan iedereen zonder zorgen van het personeelsfeest genieten.

Categorie: Op de zaak

Mees

Footer

Volg ons

  • E-mail
  • RSS
  • Twitter

Copyright © 2024 ยท De Slimme Ondernemer / Partners